Archives de catégorie : Actualité

 

De Verwaltungsrot an d’Personal vum Office Social vum Réidener Kanton

ass zudéifst betraff iwwer den vill ze fréien Doud vum

Camille Gira

De Camille huet d’Créatioun vun eisem Office Social massiv ënnerstëtzt a gehollef

op d’Schinn ze setzen.

Mir verléieren mat him e gudde Frënd, e gudde Mënsch an een, deen ëmmer en

oppent Ouer hat fir déi Leit deenen et net esou gutt geet.

Camille, du hues ganz grouss Spuren hannerlooss, och an eisen Häerzer.

Mir wäerten dech ni vergiessen.

Mir drécken senger Fra a senge Jongen an der ganzer Famill eist häerzlechst Bäileed aus.

Luxemburger Wort – Zwei Familienleistungen laufen aus

Ende der Erziehungs- und Mutterschaftzulage: Zwei Familienleistungen laufen aus

Im Mai hatte die Familienkasse (CNPF) noch 474 Anträge für die Erziehungs- und 90 für die Mutterschaftszulage entgegengenommen. Ab dem 1. Juni laufen die Beihilfen nun aber aus und können nicht mehr beantragt werden. „Wir müssen uns an die gesetzlichen Bestimmungen halten. Wer jetzt noch einen Antrag einreicht, bekommt eine Absage“, stellt CNPF-Präsidentin Myriam Schanck klar. Continuer la lecture de Luxemburger Wort – Zwei Familienleistungen laufen aus